الخميس، 23 أكتوبر 2008

بسم الله الرحمن الرحيم
مدونتي.....

سوف أغيب عنكِ 3 أو 4 أيام صحيح هي مده قليله
لكن سوف أفتقد كِ وأفتقد جميع من شاركني هذه المدونه..
اتمنى إن قرأ أحدهم هذه الكلمات ... ان لا يحرمني من الدعاء لي
والسلام عليكم ورحمة الله وربركاته


MISS A






18 التعليقات:

بـانـة يقول...

يسر الله امورك

ننتظر عودك ،
إلى اللقاء

في حفظ الله ورعايته

أحمد بسام يقول...

نتظر عودتك بفارغ الصبر

أحمد بسام يقول...

نتظر عودتك بفارغ الصبر

صابر وراضى يقول...

وعليكم السلااااااااام
روحى يا بنتى يارب يفتح وشك
اقصد يارب يفتحها فى وشك
على كل حال انا اول مره ادخل عندنك
هكدب عليكى وهقولك هتوحشينا
هى كدا من اولها كدب
خلاص مش هتوحشينا

Jamila يقول...

ربنا يوفقك ويين ماكنتي,,
وترجعي افضل واحسن للمدونة الرائعة..

ترجعي بالسلامة وبنشتااااق لك ولجديدك..

اختك/
جيمي

لوٍن المطرٍ يقول...

مس ..

سننتظر عودتك بفارغ الصبر .

ربي يسهل لكِ جميع أمورك .

ويسعدك دنيا وآخره .

Miss A يقول...

بانه ...

ربنا يخليكي

اسعدني تواجدك كثيراً عزيزتي ..

Miss A يقول...

شكراً .. أحمد بسام

نورت المدونه

وماتحرمنيش تواجدك

الدائم ..

Miss A يقول...

صابر وراضي ...

انت بتدعيلي ولا بتدعي عليا؟؟؟
بس عجباني فيك الصراحه .. وانت كمان
ماوحشتنيش..

شكراً على التواجد وان شاء الله
ماتكونش آخر مره..

Miss A يقول...

جيمي ياعسل ...
ربنا يخليكي وتواجدك الرائع بيسعدني جداً...ماتحرمينيش تواجدك الدائم ..

Miss A يقول...

عزيزتي لون المطر..

شكراً على تواجدك المميز دائماً
وعلى دعائك لي ..

forbidden zone يقول...

سلام......
ربنا معاكي...وإن شاء الله ترجعي تاني بسرعة للمدونة...وعشان كمان تزوري مدونتي...
إسراء
سلام

Miss A يقول...

إسراء ...

وعليكم السلام

شكراً لكِ نورتي المدونه وأتمنى انك تزوريها دايماً...
ولي الشرف بزيارة مدونتك ..

Special Designer يقول...

سلام عليكم
على فكرة دي مش أول زيارة ليا

مدونتك جميلة جدا
وبصراحة البانر راااائع

ومن أول ما أفضى ان شاء الله حبقى أنزل الفرش والحاجات التانية

وبرضه حبقى أنزل انشاء الله المصحف الرقمي

اسمحيلي أضيف مدونتك عندي حاكم أنا بيخش عندي أمم
هههههههه

سلام عليكم
Special Designer

Miss A يقول...

Special Designer

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

نورت المدونه وتواجدك هو اللي جميل والله...
وانت كمان مدونتك جميله ومواضيعك حلوه
وانا بتابعها..

وطبعاً ليا الشرف انك تضيف مدونتي عندك وزي ما بتقول بيخش عندك امم فيمكن لما تضيفها عندك ربنا ينفخ في صورتها شويه...


وانا كمان اضفت مدونتك هنا عندي واتمنى تشرفني بزيارة المدونه دايماً...

blue-wave يقول...

يعنى اول زيارة الاقيكى هاغيبى؟؟؟
يعنى ينفع كدا؟؟؟

Miss A يقول...

blue-wave

لاطبعاً مينفعش...

بس انا رجعت الحمد لله..
وسعيده بزيارتك
واتمنى تكون مش أخر مره ليك في المدونه وتنورني دايما... وان شاء الله اتشرف بزيارة مدونتك..

Amaken Saudi Arabia يقول...

نقل أثاث

نقل اثاث

تخزين أثاث بالرياض

تخزين اثاث بالرياض

نقل اثاث بالرياض

نقل اثاث

تخزين اثاث

تخزين اثاث

شركه جلي بلاط بالرياض

شركه جلي رخام بالرياض

شركه جلي سيراميك بالرياض

شركه جلي سيراميك

جلي سيراميك

شركه جلي رخام

جلي رخام بالرياض

جلي رخام

تنظيف واجهات حجر

جلي بلاط بالرياض

شركه جلي بلاط

عزل أسطح

عزل مائي

عزل حراري

عزل مسابح

عزل بدرومات

عزل بيتومين

عزل بولي ريثان

عزل شينكو

عزل رولات

عزل خزانات

شركه عزل خزانات بالرياض

شركه عزل مائي بالرياض

شركه عزل حراري بالرياض

شركه عزل حراري

شركه عزل مائي

شركه عوازل مائيه بالرياض

شركات عزل بالرياض

شركه عزل خزانات المياه

شركه عزل حرارى

شركه عزل مائى

شركه عوازل مائيه

شركه عزل أسطح

شركه عزل بالرياض

شركه عزل اسطح

عزل حمامات

عزل خزانات المياه

شركه عزل خزانات بالرياض

 

Designed by Miss A